מזון טבעי לכלבים

מזון טבעי לכלבים

0 Comments


באמצעות מזון לכלבים טבעי עבור חיית המחמד שלך היא דרך מצוינת לשמור אותו בריא. בין אם אתה צמחוני או טבעוני, תוכל למצוא מזון טבעי לכלבים שיתאים לאורח החיים שלך. חשוב גם לציין כי מזונות טבעיים רבים לכלבים מכילים ויטמינים ומינרלים החשובים לחיית המחמד שלכם. זה יעזור לשמור על גוף בריא ונפש בריאה.

מהו מזון טבעי לכלבים?

בחירת מזון טבעי לכלבים יכולה לשפר את התזונה והבריאות של הכלב שלך. המפתח הוא לבחור את הנוסחה הנכונה המתאימה לגיל הכלב, לגזע ולצרכים התזונתיים שלו. מזונות טבעיים לחיות מחמד לרוב נקיים מחומרים משמרים וצבעים מלאכותיים.

מזונות טבעיים רבים לכלבים מיוצרים ממקורות חלבון מלאים ומעובדים באופן מינימלי. מרכיבים טבעיים אחרים כוללים אצות ים, עתירות סיבים באופן טבעי. זרעי פשתן הם מקור מצוין לסיבים תזונתיים. זה עוזר לעיכול הכלב שלך, מוריד את הסיכון למחלות לב ועוזר לשמור על מסת שריר רזה.

מזונות-על הם דרך מצוינת לוודא שהכלב שלך מקבל את כל אבות המזון שהוא צריך. דוגמאות למזונות-על כוללות דלעת, אוכמניות ובטטה. שילוב מזונות אלו עם חלבוני בשר באיכות גבוהה יכול להעניק לכלבכם תזונה בריאה.

אפקו, איגוד פקידי בקרת ההזנה האמריקאית, מספק הנחיות למזון טבעי לחיות מחמד. זהו ארגון חברות מרצון המספק הנחיות לכל מיני מזון לבעלי חיים.

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם מוצר טבעי היא לבדוק את התווית שלו. אתה יכול למצוא מזון טבעי לכלבים בצורות יבשות, שימורים והקפאה מיובשות. כל המזונות הטבעיים לכלבים חייבים לעמוד בדרישות מסוימות, כולל העובדה שהם נקיים מחומרים משמרים מלאכותיים, טעמים, צבעים ותוספים מלאכותיים אחרים.

איזה מזון טבעי כלבים יכולים לאכול?

בין אם אתם מחפשים חטיף בריא או פינוק מיוחד לכלבכם, ישנם מאכלים טבעיים רבים שכלבים יכולים לאכול. מזונות אלה מספקים לכלב שלך חומרים מזינים חיוניים. רבים ממזונות אלה עשירים גם בסיבים תזונתיים. חומרים מזינים אלה יעזרו לכלבכם להקל על עצירות.

אנשובי הם מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים. כלבים קטנים יכולים לצרוך בבטחה עד שניים או שלושה אנשובי ביום. הם מקור מצוין לסידן, ויטמינים ב-12 ואבץ. הם מקור טוב לחומצות שומן אומגה 3.

סרדינים הם דגים קטנים עשירים בחלבון איכותי. הם גם דלים ברעלים וקלים לעיכול. דגים אלה טובים לבריאות המפרקים והעצמות. הם גם מספקים ויטמינים ה ו ד.

הדלעת עשירה בנוגדי חמצון, סידן, בטא קרוטן וברזל. זהו גם מקור טוב לאשלגן וסיבים. ניתן לבשל ולהגיש על גבי אוכל הכלב שלך. אתה יכול גם להוסיף אותו לקערת המים של הכלב שלך.

אבטיח מלא ויטמינים ומינרלים. זהו גם מקור טוב לאשלגן ומגנזיום. לאבטיח תכולת מים גבוהה והוא מעניק לחות. אבטיח מזין במיוחד לכלבים.

https://www.youtube.com/watch?v=MSx7dMjU7v0

האם מזון טבעי לכלבים טוב?

בחירת מזון טבעי לכלבים יכולה להיות מבלבלת. עדיף לחפש מותג מזון לחיות מחמד טבעי עם מרכיבים איכותיים. תרצה לוודא שהפורמולה מאוזנת, כוללת חלבון מלא, ויש לה רשימת מרכיבים הכוללת ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים.

מותג המזון הטבעי הטוב ביותר לכלבים יעקוב אחר הנחיות אפקו. זה צריך להיות נקי מחומרים משמרים מלאכותיים, צבעים וטעמים. כדאי גם לחפש מותג הכולל פרוביוטיקה לבריאות העיכול.

המרכיב מספר אחד על התווית הוא אינדיקטור טוב לאיכות מזון לכלבים. חלבון שלם צריך להיות קרוב לראש רשימת המרכיבים.

מומלץ גם לבחור מותג שאינו משתמש במרכיבים העלולים לגרום לאלרגיות. בין האלרגיות הנפוצות ביותר הן אלה הנגרמות על ידי חלבונים כגון בשר בקר. אם הכלב שלך אלרגי לבשר, תרצה להימנע ממרכיבים המכילים תוספים מלאכותיים.

דוגמה מצוינת למזון כלבים טבעי ידידותי לתקציב היא אורגניקס. נוסחה זו מכילה מגוון מקורות חלבון, כולל עוף, הודו וארוחת הודו. הוא מכיל גם מגוון של ירקות ופירות.

מותג מזון טבעי נוסף לכלבים הוא רייצ ' ל ריי נוטריש. למותג זה תכולת חלבון גבוהה יותר מרוב מזונות הכלבים הטבעיים האחרים. הנוסחה כוללת גם נוגדי חמצון וסיבים פרה-ביוטיים. זו גם בחירה טובה לכלבים בדיאטה דלת חלבון.