מהי סדנת ניקוי רעלים מהגוף?

פורטל בתי אבות ודיור מוגן  > קליניקה,סדנאות והדרכה >  מהי סדנת ניקוי רעלים מהגוף?

מהי סדנת ניקוי רעלים מהגוף?

0 Comments

מהי סדנת ניקוי רעלים מהגוף? ניקוי הגוף הוא תהליך של טיהור הגוף על ידי הוצאת רעלנים מהגוף וטיהורו מבפנים. הגוף שלך משתמש באיברים שונים, כמו הכליות והכבד, כדי לסנן רעלנים מהגוף שלך. חלקים אחרים בגופך כוללים את העור והמעי הגס. התפקיד שלנו הוא לחשוף את הגוף שלנו לכמות הכי קטנה של רעלים סביבתיים תוך מתן להם את החומרים המזינים שהם צריכים.

אם אתה חושב להתחיל ניקוי, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לעשות זאת. האביב הוא הזמן המושלם לטהר את גופך מפני שגופך כבר עובר את ”ניקיון האביב” הפנימי שלו. תוכל לקצור את היתרונות הבריאותיים הגדולים ביותר ותחושה של לידה מחדש. עם זאת, לא כל אסטרטגיות הניקוי נוצרות באופן שווה. למעשה, שיטות מערביות רבות עלולות להחמיר את המצב. הנה איך לבחור את תוכנית הניקוי הטובה ביותר לצרכים שלך.

לפני שאתה מתחיל לטהר, אתה צריך לוודא שאתה מוכן לזה פיזית. טיהור הוא לא מהיר, זו דרך לאכול מזון מזין ולהיפטר מרעלים בו זמנית. זו דרך בריאה להיפטר ממשקל עודף ולשפר את העיכול. זה גם תומך בתהליך הניקוי הטבעי של הכבד שלך. טיהור מתחיל עם Session 1, אשר ינחה אותך בתהליך טהרה מראש. זה יכלול מזון אמיתי, שלם ותוספים טהורים מפותחים מבחינה מדעית.

איורוודה היא מסורת ריפוי עתיקה המתמקדת במניעה ושמירה על מעיים בריאים. תוכנת ניקוי מאיורווד יכולה לעזור לכם להשיג זאת, כיוון שהיא משתמשת בחומרים משלשלים עשבוניים, קיטור ומזון שהוכן במיוחד כדי לתמוך באש העיכול. בלי קשר לאיזו תוכנית ניקוי אתה בוחר, עליך לפעול על ־ פי הדרכתו של מורה מנוסה וללמוד על השיטות היעילות ביותר לניקוי.