מהו עיצוב גבות בשיטת השערה?

פורטל בתי אבות ודיור מוגן  > עיצוב גבות >  מהו עיצוב גבות בשיטת השערה?

מהו עיצוב גבות בשיטת השערה?

0 Comments
שיטת השערה

עיצוב גבות בשיטת השיער החדשה היא דרך נהדרת להשיג גבות בעלות מראה טבעי. זוהי אלטרנטיבה למיקרובליידינג וקעקוע גבות.

זוהי שיטת איפור קבועה המשתמשת בעט מיקרובלייד כדי ליצור קווים של שערות בודדות. האופי הקבוע למחצה של טכניקה זו אומר שקעקוע גבות זה ישאר עד שנתיים, אבל אם יש לך זמן תוכלי לרענן את הגבות שלך עם טיפול גבות נוסף כל כמה חודשים במידת הצורך.

השם "שיטת השערה" מתייחס לאופן שבו טכניקה זו מחקה שערות בודדות על ידי יצירת קווים דקים עם פיגמנטים המוחדרים ישירות לתוך העור באמצעות מחטים זעירות. התוצאה היא גבות במראה טבעי מאוד שניתן להתאים במיוחד עבור כל אדם על פי תווי הפנים שלהם או הצורה אשר הוא מבקש מהמעצב גבות ליצור לו.

האם שיטת השערה זהה למיקרובליידינג?

לא, הם לא אותו דבר. מיקרובליידינג היא טכניקת קעקוע המשתמשת במחטים כדי להחדיר פיגמנט לאפידרמיס. היא דומה יותר לאיפור קבוע מאשר שיטת השערה מכיוון שהיא כרוכה בהוספת צבע לעור שלך במקום ליצור אשליה של צמיחת שיער.

עיצוב גבות בשיטת השיערה היא הליך קוסמטי המשתמש בלהב עדין ליצירת קווים דמויי שיער על ידי ביצוע חתכים זעירים בעור שלך-אך אינו מוסיף פיגמנט כמו שמיקרובליידינג עושה! התוצאה היא חריצים רדודים המחקים זקיקי שיער טבעיים ומעניקים לך גבות מלאות יותר באופן טבעי לאורך זמן כשהן נרפאות ומתמלאות בשערות אמיתיות (בניגוד לאיפור קבוע).

איך עובדת שיטת השערה לעומת שיטות ישנות?

שיטת השערה היא השיטה החדשה לעיצוב גבות. זה לא בדיוק מיקרובליידינג, אבל דומה לזה.

השיטות הישנות לקעקוע גבות דרשו מחטים גדולות מדי וישאירו צלקות כאשר מטפלים באמצעותן על הפנים שלך. בשיטת השערה משתמשים במחטים זעירות באורך של 1 מ"מ (ובעובי של שיער), כך הן לא משאירות סימן קבוע על העור שלך! הדיו נשאר בעור הרבה יותר זמן משיטות הקעקוע המסורתיות מכיוון שאין צלקות שהשאירה המחט עצמה!

שיטת השערה טובה יותר מהשיטות הישנות מכיוון שהיא מהירה יותר, נוחה וטבעית יותר.

שיטת השיער החדשה משתמשת בשבלונה כדי להנחות את תנועת הציור שלך בזמן שאתה מקעקע את הגבות , כך שזה לוקח רק כשעה של זמן עבודה בפועל במקום שעתיים-שלוש לשיטה הישנה.

זה יותר נוח. כי אין צורך בהצללה, אשר יכולה להיות כואבת על סוגי עור רגישים, המטופל מרגיש פחות כאב כמו כאשר עושים לו קעקוע אלא יותר כמו כאב של מריטת שיער! אתה גם מרגיש פחות כאוב לאחר מכן כי לא משתמשים בכימיקלים קשים על הפנים שלך-רק פיגמנטים מוכנסים לתוך העור ולכן העור פחות פצוע לעומת איך שהוא יוצא אחרי קעקוע גבות בשיטות מסורתיות."

שיטת השערה היא דרך נהדרת להשיג גבות בעלות מראה טבעי לאורך זמן. זוהי אלטרנטיבה מצוינת למיקרובליידינג, קעקוע ואיפור קבוע.

שיטת השערה היא הפיתרון המושלם לאנשים שאינם מרוצים מצורת הגבות או צבעם הנוכחיים אך אינם רוצים לעבור הליכים כואבים כמו קעקוע או מיקרובליידינג. ובניגוד לשיטות אחרות של איפור קבוע התהליך לוקח רק כשעה לכל מפגש ולכן אין זמן החלמה ואין כאבים לאחר הטיפול!

מסקנה

עיצוב גבות בשיטת השיערה היא דרך נהדרת להשיג גבות בעלות מראה טבעי שנשאר לאורך זמן. השיטה החדשה משתמשת במחטים עדינות במקום בלהב, מה שאומר שיש פחות סיכוי לזיהום או הצטלקות. זה גם מייצר תוצאות של מראה טבעי ללא תקופת החלמה משמעותית.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.adinurseeyebrowartist.com/service-page/%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%92