כיצד לבחור את ההליכון הנכון לקשישים?

פורטל בתי אבות ודיור מוגן  > עזרים לגיל השלישי >  כיצד לבחור את ההליכון הנכון לקשישים?

כיצד לבחור את ההליכון הנכון לקשישים?

0 Comments
הליכונים למבוגרים

ניידות הליכה עזרי יכול לעשות הבדל עצום בחיי היומיום של קשישים ואלה אכפתיות להם. לא רק שהם מגבירים את הביטחון, היציבות והאיזון בבית או בזמן שהם יוצאים לחקור עם בני משפחה וחברים, אלא שהם יכולים גם לשפר את איכות החיים באופן כללי.

חיוני לבחור את מכשיר ההליכה האידיאלי לצרכים שלך ואז להקפיד על הוראות בטיחות של פיזיותרפיסט או רופא.

מהו ההליכון הטוב ביותר לקשישים?

עבור קשישים, סיוע ההליכה האידיאלי הוא כזה שמציע יציבות ואיזון נוספים בעמידה או בהליכה. מכשירים אלה יכולים להיות מועילים במיוחד לקשישים עם דלקת פרקים, בעיות ירך או ברך, או מצבים בריאותיים אחרים המגבילים את יכולתם ללכת באופן עצמאי.

אנשים קשישים, בין אם בבית או בחוץ, יכולים להפיק תועלת רבה מעזר הליכה כדי להקל על ההתניידות. ישנם סוגים שונים של עזרים לקשישים זמינים וכל אחד מהם יכול להיות מותאם אישית כדי לעמוד בדרישות הספציפיות שלהם.

בעת בחירת הליכון לקשישים, זה חיוני כי המכשיר מתאים לצרכים שלך ונוח לשימוש. יתר על כן, המכשיר צריך להיות קל לקפל ולאחסן משם לאחסון, כמו גם גדול מספיק לנשיאה בטוחה.

קשישים עם בעיות ניידות פגיעים במיוחד ליפול ולפצוע את עצמם אם אין להם את הציוד המתאים להליכה. למרבה המזל, ישנם עזרי הליכה שונים זמינים שיכולים לעזור לקשישים לכבוש את הקשיים שלהם ולהחזיר את עצמאותם.

מקל הליכה או הליכון הוא מכשיר ההליכה הנפוץ ביותר. הם יעילים ולא פולשניים, משפרים את האיזון ומקלים על הלחץ על הגפיים התחתונות-מה שמקל על קשישים לשמור על הניידות שלהם.

מהו המכשיר הטוב ביותר לסייע בניידות לקשישים?

כשמדובר בבחירת הליכונים למבוגרים, יש הרבה מכשירים בשוק, אך חיוני שתבחר אחד שניתן להשתמש בו בבטחה וביעילות.

פיזיותרפיסטים יכולים לסייע להורה הקשיש שלך בבחירת המכשיר המתאים ביותר לסיוע בהליכה. לאחר ביצוע הערכה מקיפה, הם ימליצו על סמך ממצאיהם.

שני העזרים הנפוצים ביותר שיכולים לסייע לקשיש בהליכה הם הליכונים וקנים. מכשירים לא פולשניים אלה קלים לשימוש וניתנים להתאמה לגבהים ודרישות משקל שונות.

הליכונים, הם הצורה הבסיסית ביותר של סיוע בהליכה ומספקים יציבות בזמן ההליכה. בדרך כלל בשימוש בתוך הבית, הם יכולים לשמש כלי שיקום שימושי לאחר מחלה או פציעה.

הליכונים אלה עשויים אפילו להיות מתקפלים. רבים מגיעים עם סל קניות, בתוספת בלמי יד לבטיחות נוספת.

קנים הם כלי עזר להליכה בשימוש נרחב, המשמש בדרך כלל אחד מכל עשרה קשישים מעל גיל 65 בארצות הברית. מקלות מורידות לחץ מהפלג התחתון בזמן ההליכה, משפרות את שיווי המשקל ומקלות על המתח על הידיים.

בחירת סיוע ההליכה הנכון יכולה לשפר משמעותית את הניידות והעצמאות של קשיש. זה חיוני כדי למצוא את המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלהם ואת הסביבה הביתית.

מה משמש כדי לעזור לקשישים להסתובב?

עזרי הליכה כמו קנים, הליכונים וקולנועיות יכולים להועיל לאנשים קשישים בכל הנוגע לניידות. סוג ההליכון המתאים ביותר לקשיש תלוי ברמת הקושי שלהם בהליכה-אם כניסה למדרכה או חציית רחובות בגלל מדרכות גבוהות היא בעיה אז סוג אחר עשוי להיות עדיף.

בעת בחירת הליכונים עבור יקירכם, גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מהירות ההליכה שלהם. אם הם מתקשים לשמור על קצב אחיד, שקול להשקיע במשהו כמו כיסא גלגלים המאפשר להם לנוע מהר יותר.

לא משנה איזה סיוע הליכה תבחר, ודא שהקשיש נשאר מאובטח בכל עת. לשם כך, נקה את העומס שעלול לגרום להם למעוד וליפול. יתר על כן, הכינו את המשטחים שבהם הם ילכו כך שיהיה להם קל יותר לתמרן.