כיצד לבחור את ספק שירותי הכיול הטוב ביותר

פורטל בתי אבות ודיור מוגן  > שירותי כיול >  כיצד לבחור את ספק שירותי הכיול הטוב ביותר

כיצד לבחור את ספק שירותי הכיול הטוב ביותר

0 Comments
שירותי כיול

קרוב לוודאי שיש לך שאלות לגבי היכן למצוא ספקי שירותי כיול אמינים אם אתה מחפש אותם. מאמר זה יעזור לך להשיב על שאלות אלה אם תסביר את הסוגים השונים ומי מספק אותן. ‏ אנחנו גם נדון כיצד לבחור את החברה המתאימה לתפקיד. אתה צריך להבין מה הם. שירותי כיול עשויים להתבצע על מגוון מכשירים, כולל מערכות תעשייתיות, בריאות ואנרגיה.

מה זה שירות כיול?

שירותי הכיול חיוניים לחברות המשתמשות בגאדג 'טים כדי למדוד או לבחון את תכונות החומרים. מכשירים אלה יכולים לאבד את הדיוק שלהם לאורך זמן. תוצאות אלו עלולות להוביל לשגיאות מדידה משמעותיות ולתוצאות לא מדויקות. כדי להימנע מכך, חשוב שהחברות יכיילו את המכשירים שלהן באופן קבוע. לפני השירות, שירות כיול טוב ידון במגוון גורמים. להלן מספר גורמים שיש לשקול. ‏ איפה אני צריך את שירות הכיול?

O מוסמך שירותי כיול. הסמכת שירותים אלה מבטיחה דיוק מכשירים. H&H Environmental Systems, Inc., אושר על ידי NADCAP להציע שירותי כיול. הם מציעים שירותי כיול לתאים וציוד מומנט כמו גם מוצרים אחרים. לחברה יש מומחים ומעבדות באתר כדי להציע תמיכה. ניתן גם לבדוק את שירותי הכיול המוצעים באמצעות חברות אחרות. ישנם משאבים מקוונים רבים המספקים מידע על שירותי כיול מוסמכים.

O תקני כיול. תקני הכיול משתנים על ידי מדינה, תעשייה ויצרן. בדרך כלל, שירותי הכיול כוללים דיווח או תעודה. חברה שמכוונת את המכשיר מבצעת שירותי כיול. לאחר שהכיול יושלם, החברה תתאים את תצוגת המכשיר לסטנדרט הנדרש. החברה גם תיקח בחשבון כל תפיסה מתמטית שעשויה להשפיע על דיוק המדידות.

מי עושה שירותי כיול?

כיול הוא תהליך שבו מקצועי מאמת את הדיוק על ידי השוואת הכלי למקור התייחסות. לאחר מכן, המכשיר המכויל מקבל תווית כיול חדשה. בעוד הדיוק צריך להיות מצביע על ידי התווית, ישנן דרכים אחרות שאתה יכול להבטיח כי המדידות שאתה מקבל תואמות את הציפיות שלך. כדאי גם לוודא את הדיוק והסובלנות של דו "ח הכיול. ניתן לבטל את דו "ח הכיול אם צעד זה לא הושלם כראוי.

ספקי שירותי כיול יכולים לבצע בדיקות במתקנים שלהם או לשלוח טכנאי שטח לבצע את העבודה. הם מכוונים מכשירים באמצעות מדידות מטרולוגיה סטנדרטיות. לדוגמה, התהליך עשוי לכלול קביעת היחידה למדידה, ביסוס המדידה עצמה ואיתור המדידה לדירוג כמותי. כיול פלוק הוא דוגמה של חברת כיול מוסמכת. ל ”פלוק כיול” ולשירות הכיול של פלוק יש מספר אישורים.

גיר צעד הוא כלי נוסף שמכייל מכשירים. גיר מדרגה מכייל את הצירים האנכיים והאופקיים על CMM. זה מאפשר למשתמשים את היכולת להשוות את המדידות שלהם לסטנדרט כיול, ביטול שגיאה ניתנת למשימה. שני השירותים האלה משתמשים במשקולות מתים שניתן לעקוב אחריהם כסטנדרטים והם מבוצעים בסביבה מבוקרת. שירות זה מכייל מגוון רב של מכשירים, כולל טנסיומטר ותאי עומס, כוח דינומטר ובודקי דחיסה ומתיחה, וכן בודקי קשיחות וטבעות מוכחות.

בחר חברת שירותי כיול

כאשר בוחרים ספק שירותי כיול, כדאי לחפש יכולות ברמה עולמית בכל ההיבטים של התהליך (לדוגמה: שירותי כיול מתקדמים – SCALAR). אתה צריך להיות מסוגל למזער את מורכבות הלוגיסטיקה ויש הסלמה של נקודה אחת אם יש בעיה. אתה יכול להיות בטוח לציית לכל התקנות ולהגן על השורה התחתונה על ידי בחירת ספק באיכות גבוהה. קרא טיפים לבחירת ספק שירותי הכיול הנכון.

ודא שהחברה שאתה בוחר יש נוכחות מקוונת חזקה. ספק כיול אמין יוכל ללוות אותך בתהליך, כמו גם את הצעדים הכרוכים בכך. ודא שהם מוסמכים לבצע את השירות. לחברת שירותי כיול טובים צריך להיות אתר מתוחזק היטב, כמו גם אתר מעודכן ומעודד. אתר באיכות גבוהה מדגים הקדשה לחברה. ביקורות באינטרנט יכולות להיות חשובות כמו תעודות.

ודא החברה יש מכשירים באיכות גבוהה. לשירות הכיול שבחרת צריך להיות אישור כדי להבטיח שהמדידות שלהם מדויקות. אישור ISO/IEC 17025 הוא אישור שהחברה יכולה להתחקות אחר שירותיה לסטנדרטים בינלאומיים. ספק שירותי כיול טוב יהיה דיווחים שאתה יכול להשתמש לביקורת החברה. אתה צריך גם לבדוק את זמן התפנית כמו מעבדות ספק שירותי כיול לעתים קרובות פחות יקרות מאלה בתוך הבית.