דברים שצריך לשקול כשאתה בוחר בית אבות

פורטל בתי אבות ודיור מוגן  > בית אבות החלמה, בית אבות סיעודי >  דברים שצריך לשקול כשאתה בוחר בית אבות

דברים שצריך לשקול כשאתה בוחר בית אבות

0 Comments
בית אבות

בית אבות הוא בית אבות לקשישים. לכל תושב יש סוויטת חדרים בסגנון דירה. לפעמים המונח בית אבות נקרא גם בית זקנים או בית קשישים. ניתן להשתמש בשני המונחים כדי לתאר את אותו סוג מתקן. ההבדל היחיד בין שני המונחים הוא רמת הטיפול שכל מתקן מספק. יש יתרונות רבים בלהיות בקהילת גמלאים, והטבות אלה כוללות תשומת לב אישית ויכולת לקבל החלטות משלך.

הדבר הראשון שצריך לשקול בבחירת קהילת גמלאים הוא המחיר. בתים מסוימים יכולים להיות בטוחים ונוחים, בעוד אחרים אינם מתאימים לצרכיך. מלבד תג מחיר גבוה יותר, החיים בפנסיה דורשים טיפול מעמיק יותר משלבים אחרים בחיים. זה שווה לשלם את הכסף הנוסף עבור שקט נפשי ואת הביטחון שמגיע עם זה. אבל אם אתם חושבים לעבור לקהילת גמלאים ולא בטוחים היכן להתחיל, הנה כמה דברים שצריך לשקול.

אם אתה לא בטוח לגבי המחיר של בית אבות, אתה צריך לשקול כמה אתה יכול להרשות לעצמך. יש תכונות שיש בהן הגבלות על חיות מחמד או על פריטים אחרים שאתה מביא איתך, לכן עליך להיות בטוח לגבי העדפותיך האישיות. נכס פרישה ידידותי לתקציב עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. בהתאם למיקום, כמה בתי אבות ממוקמים במקומות מרוחקים שבהם קשה לחנות. מכונית בקהילת גמלאים היא גם תכונה נהדרת, אבל תיזהר אם אתה על תקציב.

גמלאים שרוצים להיות עצמאיים יכולים למצוא בית אבות בחירה מצוינת. בבתים רבים יש נוחיות המקלה על המגורים העצמאיים, כגון אוכל משובח או משחק גולף. הפעילויות המוצעות בבתי אבות משתנות בהתאם לגודל החדר. חלק מהמבנים אף מציעים בידור כגון סרטים שבועיים וריקודים סלוניים. בחירת בית אבות היא הבחירה הנכונה אם אתה רוצה לשמור על העצמאות שלך ויש יותר חופש.

בית אבות יכול גם להועיל לקשישים עם דמנציה. החיסרון הוא שאולי יש רשימת המתנה אז עדיף להתחיל את המחקר מוקדם. המפתח הוא לבלות את הזמן בחקר בתי אבות. אתה תהיה שמח שעשית. זו אפשרות נפלאה לבוגר שכבר לא יכול לחיות לבד. אף ־ על ־ פי שהיא יכולה להיות יקרה, בית אבות מספק את התמיכה הדרושה לקשישים. תוכל גם למצוא פעילויות רבות שיעזרו לך לחיות היטב.

רבים מהמתקנים הנמצאים בבתי אבות נמצאים בבעלות או בניהול התושבים. בתי אבות אינם בתי טיפול לטווח ארוך. הם מנוהלים באופן פרטי. במקום לספק טיפול יומיומי, התושבים יכולים לכוון את הטיפול שלהם. בתי אבות רבים מציעים בינגו ופעילויות אחרות. הם פחות יקרים מבתי אבות. עלות בית האבות תלויה בשירותים הניתנים ובסוג או בסוויטה שנבחרו. אתה תהיה מאושר ברגע שתמצא את מקום הפרישה הנכון.

בית אבות מציע שירותי תמיכה וטיפול לדיירים קשישים. מטרת בית האבות היא לסייע לקשישים בחיי היומיום. בתים אלה מציעים שירותי ניקיון ובישול. בחלק מהבתים יש צוות סיעודי בבית שיכול לסייע במקרה הצורך. הם נותנים לתושבים תחושה של שייכות לקהילה המקומית. רוב הבתים האלה נחשבים לפתרון אידיאלי עבור קשישים עם דמנציה. אם הם לא, הם יהיו יותר סיכוי להיות הבחירה הטובה ביותר בשבילך.

המיקום של בית אבות הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר. בהשוואה לבית חד-משפחתי טיפוסי, קהילת גמלאים נוחה יותר למבוגרים. הם גם יקרים יותר מבניין משותף רגיל. לעתים קרובות יש להם נוחיות מצוינת ואולי הם יקרים יותר מהבית הממוצע, אבל הם עדיין אופציה מצוינת למבוגרים מזדקנים. אתה יכול למצוא בית אבות קרוב אליך על ידי ביקור באתר האינטרנט של הממשלה או ביקור בבתים מקומיים.

עלויות בית האבות משתנות בהתאם לסוג הטיפול. רוב בתי האבות הם זולים ואינם דורשים טיפול סיעודי 24 שעות ביממה. הם גובים תשלום חודשי ובדרך כלל יכללו ארוחות. רוב המתקנים האלה יציעו תוכניות טיפול בשיטיון ותוכניות מגורים מוגנות. שירותים אלה יעזרו לקשישים להישאר בסביבה המוכרת להם. כדי להבטיח שתעשו את הבחירה הנכונה, חשוב להבין את היתרונות וההוצאות של בתים אלה. בתים אלה הם השקעה חשובה למשפחה שלך. לכן הגיוני לבחור אחד שמתאים לצרכים שלך.

למידע נוסף על בתי אבות, הקליקו כאן: בית אבות בקריות